כיצד הרכב מוזיקלי משדרג כל אירוע?

זמרתונבלהמוסיקה היא שפה בינלאומית. כוחה של מוסיקה בכך שאינה נזקקת למילים, שמטבען מגבילות את התקשורת בין אנשים. למוסיקה יש יכולת להתעלות מעל המילים, להעביר לשומעיה תחושות. המוסיקה מוסיפה לכל אירוע רגש ותחושת שמחה ואושר. אדם שמקשיב למוסיקה שמתנגנת בין המיתרים של הרכבים מוסיקלים, יחוש את קסמיה, בין אם הוא מבין במז׳ורים או מינורים.

  • הרכבים מוסיקלים: כלי מיתר כמו נבל, כינור וחליל, כלי נשיפה כמו סקסופון או כלי הקשה, תמיד יוסיפו לאירוע מימד של חגיגיות שרק מוסיקה יכולה לגרום.
  • הרכבים מוסיקלים הם התבלין שנותן את הטעם לכל אירוע , את הניחוח הקסום שממלא את הרגש.
  • לא פלא שיש סוגי מוסיקה רבים: החל מזמר או זמרת וכלה בהרכב מוסיקאלי מגוון על שלל כלי הנגינה.

בגלל יכולתה לחצות גבולות המוסיקה היא אחד הכלים שיכולים לחבר בין אנשים ממקומות שונים ותרבויות אחרות, תקופות, דורות ועמים שונים. בתקופות קדומות פגשנו את כלי ההקשה בפולחנים עתיקים, את הנבל מימי דוד המלך, החליל והתופים שיצאו בנות ישראל במחולות, מוצארט או באך שהפליאו בנגינה על הפסנתר…

המוסיקה מחברת בין דורות הצעירים שיאהבו את הפופ , לבין המבוגרים שיתענגו על צלילי האופרה. ואצל כל אחד מהם היא תיגע בתוך ובין המיתרים של הלב. 

דמיינו עולם ללא מוסיקה. איך הוא יראה לנו? דמיינו עולם ללא צלילים: משירת הציפורים ועד שירת הרוח באילנות, משירת הזמר הבודד ועד שירת המקהלה, מחליל או נבל עד תזמורת…

סימונה קורן – מפיקה ומנהלת לקוחות, בין המיתרים – מוסיקה חיה לאירועים bhm.co.il
© כל הזכויות שמורות. אין להעתיק, לשכפל, להקריא או לפרסם את המאמר או חלק ממנו ללא רשות הבעלים "בין המיתרים" וכותבת המאמר סימונה קורן.